والیبال ادارات، شرکت ها و نیروهای مسلح 

علوم پزشکی بر سکوی قهرمانی ایستاد 



مسابقات والیبال ادارات ، شرکت ها و نیروهای مسلح با قهرمانی تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به پایان رسید.‌
 
به گزارش صبح ساحل، تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات کارکنان ادارات و شرکت ها و نیروهای مسلح در سطح استان هرمزگان را به دست آورد.
این مسابقات  زیر نظر هیات والیبال استان هرمزگان به صورت دوره ای و با حضور شش تيم والیبال از ادارات ، شرکت ها و نیروهای مسلح  استان هرمزگان  در سالن ورزشی پاس نیروی انتظامی برگزار شد .
تيم والیبال دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان در مرحله گروهی و نیمه نهایی را با پیروزی پشت سرگذاشت و به همراه تیم عقاب نیروی هوایی راهی فینال شدند. 
دربازی فینال که در سالن شهید عبدالکریمی پایگاه هوایی بندرعباس برگزار شد تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی در بازی فینال با ارائه یک بازی زیبا، با نتیجه سه بر صفر تیم عقاب را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.  پس از تیم علوم پزشکی هرمزگان تیم های عقاب نیروی هوایی و ندسا بر سکوی دوم و سوم این رقابت ها ایستادند. در مراسم پایانی که با حضور امیر حیدریان فرمانده پایگاه هوایی شهید خسرو عبدالکریمی بندرعباس ، حجت السلام حسنی ریئس عقیدتی سیاسی پایگاه و عبدالرئوف بستگانی ریئس هیات والیبال استان و دیگر مسئولان برگزار شد مدال و جام قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها